poniedziałek, 23 grudnia 2013

Ladies and Gentleman

Na początek


to życzenia mamy za sobą. Karim zaprezentuje Wam choinkę



Dziękuję Benz, a teraz czas na prezenty i Mr. Perfect 




Z opowiadaniem wystartuję tuż po zakończeniu historii 
Lulu i Cristiano, czyli trochę może to potrwać, 
bo mam jeszcze kilka pomysłów dla tej dwójki:)
Mam nadzieje, że też lubicie śluby, bo na pewno ich tam nie zabraknie :D


A teraz mam zaszczyt przedstawić Wam głównego bohatera Baila Conmigo




Mesuciątko:)

Taniec, Mesut i coś do czego mam sentyment - Euro 2012:)


i zapraszam do przeczytania 'bajkowego' prologu
a już jutro 30 na You Give Love a Bad Name

Do zobaczenia:)
prawdopodobnie wiosną....

2 komentarze:

  1. Dzięki Ci!
    :D
    lepszego bohatera wybrać nie mogłaś
    aww jeden z trzech moich ulubionych piłkarzy <3
    już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  2. O mai gasz!! Nawet nie wiesz, ile radości sprawiasz mi, wracając do Euro i mianując wielkookiego głównym bohaterem *.*
    31.12 wcześniej nic nie skombinuję :P

    OdpowiedzUsuń